Bättre mobiltäckning Söråker/Hässjö socken!

Mobiltäckningen i Söråker/Hässjö har blivit påtagligt sämre senaste månaden, samtal kopplar ner och ljudet är hack i hack titt som tätt.  Koppar nätet för fasttelefoni kommer snart att monteras ner, vilket gör det än angelägnare att mobiltelefonsamtal kan genomföra. Jag anser att det bör vara nära 100% mobiltäckning i Hässjö socken, samt att alla boende i socknen skall kunna ringa mobilsamtal från sin boplats oavsett fast eller fritidsboende. Om du tycker som jag är jag glad om du skriver under och du får även skriva en kommentar hur just du uppfattar mobiltelefonnätet på din ort.

Gunnar G

Genom att underteckna godkänner jag att Gunnar Grönberg lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.