Förbjud barn traumatisering på Sveriges dagisar&skolor

Just nu i Sverige det är mobbningsoffer som brukar tvingas till möten och utredas (förtalas) av skolanställda.

Skolanställda brukar anmäla inte mobbarna utan förtalar mobbninsgsoffer  och på så sätt de omvandlar skolärende till socialtjänstärende, om föräldrar anmäler kränkande elevens behandling och kräver bra skolgång.  Skolanställda tänker inte på bra skolgång för elever utan bara för att bli av med elever och deras "obekväma" föräldrar. Skolanställda bryr sig inte om att de förstör elevernas liv och skolgång. Eftersom att elever eller föräldrar utsätts av skolanställdas och öv.kommunanställdas repressariel, för skolkritik, någon skolförbättring ska aldrig ske inom rutten svenska skolan, oavsett hur många miljarder Fridolin och alla andra politiker än skjutsar till sina kompisar på kommunen med anledning för "skolförbättring" och andra påhittade "förbättringar" som aldrig fungerade och ska aldrig fungera.

Vi kräver:

Advokatsamfundet, Skolinspektionen och Regeringen måste göra sina insatser för att förbättra svenska skolan och stödja elever genom att öka elevernas rättsäkerhet och besluta om att alla skolelever får åberopa rättshjälp och har rätt till en offentlig försvarare eller sin advokat på möten med alla skolanställda/socialtjänsten/övr.offentligt anställda!!