Avskeda Peter Springare

Det är dags att tacka för de goda gärningar Springare tidigare slutfört för att försöka göra vårt svenska samhälle bättre, men det är även dags för att ställa honom till svars för hans främlingsfientliga samt rasistiska uttalanden. Dessa egenskaper är inget som skall representera någon poliskår i Sverige och framförallt inte Örebros poliskår. Den svenska välfärdsstatens gemenskap tyder på endast en faktor, och det är det civilskydd vi lever under. Den svenska gemenskapen bygger på ett civilskydd som inkluderar alla. Men när poliser, som är pelarna i den svenska välfärdsstaten, inte längre är anledningen till en gemenskap och en lyckad integration. När de sedan är anledningen till en motsatt effekt, då skall de ställa till svars.

Springare har även tidigare anmälts av sin egna arbetsgivare för datorintrång, försvarat romregistreringsskandalen, samt beordrat arrestering av anti fascistiska demonstranter samt konfiskering av deras banner som sa "inga fascister på våra gator". Nyligen har Springare även uppmuntrat förintelse av journalister offentligt vilket förser ett mysterium; varför är Springare inte avskedad än?