Avskaffa tvångsavgiften för Sveriges Television o Sveriges Radio

Medborgarna ska inte behöva betala för TV- och radiokanaler de inte vill utnyttja. Svt och Sr är starkt politiserade och används av de anställda som ett politiskt propagandamedel. Speciellt stark är propagandan för massinvandring i Sverige och spridande av missaktning av personer som vill begränsa invandringen.

SvT och Sr uppfyller inte de krav som "Public service"-organ kräver. I stället för att informera befolkningen om t. ex.  samhällsfunktioner, hur man deklarerar, hur rättsväsendet fungerar, hur det politiska systemet är organiserat, hur man sköter sin hygien för att undvika smittsamma sjukdomar, hur man undviker graviditet, brottsförebyggande information och andra viktiga faktorer så sänder SvT och SR amerikanska TV-serier, vuxenlekprogram, flamstävlingar, subjektiva och styrda debatter, underhållningsprogram vars modeller köpts från utlandet, "tycka synd om invandrare"-program och en överväldigad bevakning av mellanöstern samt nästan obefintlig bevakning av nyheter från grannländerna och övriga Europa.

SvT och SR bör läggas ner eller finansieras som andra frivilliga betal-kanaler.

Det strider mot alla konsumentlagar att folk tvingas betala för en tjänst de inte vill ha. Avskaffa tvångsavgifterna för SvT ocg SR!