HJÄLP DJULIANA OCH HENNES FAMILJ STANNA

Hej det är så här att det finns en familj som har bott i Sverige i 13 år och idag har dem blivit avisad i Sverige. Men det är ett orättvis beslut för att dem har en son som är född i Sverige och går i klass 5, han älskar sin skola och trivs i Sverige, dem har också en dotter som är 18 år och som ska ta studenten i år. Denna tjejen älskar sin skola och trivs i Sverige, men idag så blev hon tagen av polisen och är inlåst hos polisen med sin mamma och sin bror. Pappan och lilla brodern fick vara ute eftersom lilla pojken är minderårig, och som stöd fick han ha sin pappa med sig, så han inte skulle känna sig ensam. Snälla ni alla som tycker att det är ett orättvist beslut och skulle välja hjälpa till denna familjen, eftersom denna familjen är värda att stanna här i Sverige. Denna familjen har inte ett liv i Kosovo, dem har inget hus i Kosovo dem har inte nånstans och bo där, dem är vanna att vara i Sverige eftersom både barnen och föräldrarna har bott länge här. dem har sitt liv här och alla sina nära och kära. SNÄLLA DELA VIDARE DETTA OCH HJÄLP DENNA FINA FAMILJ; FÖR BARNENS SkULL SKRIV PÅ SNÄLLA!!!!

Genom att underteckna godkänner jag att Manuela Alijevic lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.