Att natt o dag verksamheten i Botkyrka inte läggs ner

Jag hoppas att få med hur många som helst i den här underskriften! Jag och några till har fått reda på att verksamheten natt o dag i Botkyrka ska läggas ner! Vi är alla ledsna och arga och oroade för hur vi ska kunna klara att jobba,när det snart inte finns en sådan verksamhet.Men jag ska försöka göra allt och få med mig så många som möjligt! Jag som många andra vet att det är jätte svårt att pyssla o trixa med tider på jobbet,speciellt när man är ensamstående med ett barn eller flera! Det finns dom som jobbar nätter som är ensamstående med barn som verkligen behöver den här verksamheten! Vi kan inte förstå att dom verkligen kan göra så här! Å så finns det föräldrar som verkligen behöver den här verksamheten för att dom jobbar kvällar! Så jag ber verkligen till allmänheten att skriva under så vi kanske kan göra så att dom verkligen inte lägger ner natt o dag i Botkyrka för oss som verkligen behöver detta,som jobbar obekväma arbetstider tack på förhand mvh Jessica

Fyll i formuläret nedan för att skriva under denna petition skapad av Jessica Fjellman. Namninsamlingens författare kommer se all information du anger i detta formulär.