Ändra postutlämningsställe för postnummer 519 95!

I dagsläget hämtar Tostaredsborna med postnummer 519 95 sina paket i Horred i de fall som det inte går att välja postutlämningsställe själv för paket som skickas med Postnord. En bilresa på cirka 30 minuter enkel väg, när det finnas andra tänkbara ombud på betydligt närmare håll eller som är mer praktiska så som Sätila och Skene.

Det finns flera nackdelar med att vi får åka till Horred, bland annat är det tidskrävande och det är även dåligt ur en miljösynpunkt. Det är något som Tostareds byalag vill förändra, efter önskemål från ortsborna.

Nu vill vi visa Postnord vårt missnöje med förhoppning att de tar till sig av kritiken. Skriv under vår namninsamling om du vill att Postnord ändrar så att postnummer 519 95 hämtar sina paket på ett annat ombud än i Horred!

Genom att underteckna godkänner jag att Tostareds byalag lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.