Fungerande internet till Finnvedens Gymnasium

Idag är mycket av vårt skolarbete beroende av ett fungerande nätverk och tillgång till internet under skoltid. Alltför ofta möts vi elever av ett nätverk som krånglar extremt mycket. Vilket gör att vi inte kan utföra vårt skolarbete i skolan under lektionstid. Vi anser att detta är ett problem som bör åtgärdas för att vi elever ska kunna prestera vårt bästa i skolan. Det är viktigt att alla elever ska kunna utföra arbetet i skolan då man kanske inte har tillgång till internet hemma, har tiden eller arbetsro till det. Dags för förändring!

Fyll i formuläret nedan för att skriva under denna petition skapad av Hilda Ahlkvist. Namninsamlingens författare kommer se all information du anger i detta formulär.