🎈 Intresseanmälan Poledance i Luleå! 🎈

Uppdatering 🎈 Poledance i Luleå 🎈

2022-11-02 12:16:39

Uppdatering🎈 Poledance i Luleå 🎈

Luleå kommuns fritidsförvaltning säger att det inte finns någon chans för min förening att ha uppe stolpar i någon av deras lokaler så jag känner mig uppgiven. Trots att vi har 220 intresseanmälningar. Någon som har tips på lokal?

Han på kommunen säger att vi inte får ha uppe våran utrustning i en lokal om den delas med andra. Han sa också att vi inte kan hyra en lokal exklusivt till vår förening om det finns andra som vill använda lokalen.

Nåväl, fick inget stöd av kommunens fritidsförvaltning trots att det är deras jobb att främja föreningslivet och han sa att det inte var någon ide att ha ett möte för se om det finns några andra möjligheter, för det var omöjligt enligt honom. Men har någon här kontakt till någon annan person som är insatt i fritidsverksamhet i Luleå?

Det var tråkigt då det för poledance är väldigt svårt att hitta en lokal med passande takhöjd och den på bergviken är helt perfekt. Det är väldigt få som använder den också, jag kollade med andra som bokar den och för de flesta var det helt okej för dom att vi har uppe stolpar förutom en som var negativt inställd som brukar ha Salsa där. Men sån dans hade lättare kunnat flytta sin verksamhet då de inte är beroende av takhöjd.

Men då vet ni att det inte blir av just nu

Ida Söderlund

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.