Kontakta namninsamlingens skapare

2022-05-03 09:20:07

Hej på er alla.

Vi har tillsammans kommit en bit på vägen med denna namninsamling. Men ämnet är viktigt och engagemanget begränsat. Därför ber jag er alla att hjälpa till ytterligare en gång. Sprid budskapet. Dela på era sociala medier. Be nära och kära att skriva under. Tillsammans kan vi påverka.

Tack på förhand!!!

Johanna Rasmusson

Namninsamlingen för att göra Mäns våld mot kvinnor till en valfråga

2022-04-03 06:57:03

Vi är snart uppe i 2000 underskrifter i namninsamlingen för att göra Mäns våld mot kvinnor till en valfråga. Tack till alla er som skrivit på och delat!  Det här är en så viktig fråga att lyfta till vår politiker, men för att göra skillnad behöver vi bli ännu fler. Därför ber jag er alla att hjälpa till att dela budskapet igen. Be er omgivning skriva på och dela på sociala medier mm.

Johanna Rasmusson

Mäns våld mot kvinnor - en valfråga

2022-03-08 19:25:19

Vi är snart uppe i 1800 underskrifter i namninsamlingen för att göra Mäns våld mot kvinnor till en valfråga. Tack till alla er som skrivit på och delat!  Det här är en så viktig fråga att lyfta till vår politiker, men för att göra skillnad behöver vi bli ännu fler. Därför ber jag er alla att hjälpa till att dela budskapet igen. Be er omgivning skriva på och dela på sociala medier mm.

Mäns våld mot kvinnor- en valfråga 2022

2022-02-02 18:18:58

Vi är nu uppe i över 1500 underskrifter  i namninsamlingen för att göra Mäns våld mot kvinnor till en valfråga. Tack till alla er som skrivit på och delat!  Det här är en så viktig fråga att lyfta till vår politiker, men för att göra skillnad behöver vi bli ännu fler. Därför ber jag er alla att hjälpa till att dela budskapet igen. Be er omgivning skriva på och dela på sociala medier mm.

2022-01-07 13:38:10

Vi är snart uppe i 1300 namn i namninsamlingen för att göra Mäns våld mot kvinnor till en valfråga. Ett stort tack till alla er som skrivit på. Nu har det dock stått stilla lite under helgdagarna och jag behöver hjälp att få lite fart på det hela igen. Det här är en viktig fråga att lyfta till vår politiker. Därför ber jag er alla att hjälpa till att dela budskapet. Be era nära skriva på, dela på sociala medier mm.

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.