Stötta i20 discgolf, anlägg rallybanan på annan plats

Kontakta namninsamlingens skapare

Kontaktat kommunen

2021-10-03 12:43:19

Hej alla som har ställt sig bakom detta!

Oavkortat, wow, jag trodde aldrig att det skulle komma så stort stöd bakom detta, med risk för att låta som en klyscha så gissar jag att Järva-katastrofen startade en eld inom discgolf-Sverige gentemot kommunpolitiker.

Nu idag så har jag i alla fall skickat ett första mejl till kommunen i stort och även tre tjänstemän.

Om vi ska vara realistiska så tror jag inte att de kommer stoppa en mångmiljon-investering för att de får ett mejl med en namninsamling, men jag hoppas  på att det i alla fall kommer öppna upp ögonen för att discgolfen faktiskt inte är något man bara kan köra över(cred till Andreas som myntade det alldeles för torra men år så roliga skämtet).

Vi ser var det landar och ifall UDGC får till en diskussion eller om jag och mina gemene umebor får visa vår åsikt i nästa års val!

Kasta lugnt och kom ihåg att värma upp!

Sam Karlsson

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.