Tänk på Sveriges bästa! Inget SD eller andra främlingsfientliga, höger populistiska, nationalistiska partier i Sveriges regering och riksdag!

Kontakta namninsamlingens skapare

Namninsamling mot SD

2021-07-01 11:44:55

Tack alla ni som har skrivit under fram till nu!❤️

edit.png Redigera

Under året så har M,KD närmat sig SD allt mer. Deras retorik handlar allt med om invandrarna och hårda tag. Nu har även L närmat sig SD vilket är helt obegripligt. Min uppfattning är att högerpartierna kommer att ge JÅ och SD inflytande vilket inte är sunt på något sätt. Nu måste/bör alla vi antirasister göra vårt yttersta för att behålla ett sunt Sverige utan makt för SD.

Kristersson misslyckades i dag med att bilda en regering eller kastade in handduken så nu har vi 1 år på oss att med tydlighet visa att vi inte accepterar att de högerextremistiska krafterna skall påverka Svensk politik mer.

vi accepterar inte heller den avhumanisering som SD använder sig av mot tex invandrarna.

sprid gärna namninsamlingen och uppmuntra folk att skriva under!

vill du hjälpa oss att sprida ytterligare så får du gärna bidra med en slant, swisha i så fall valfri summa till 072 555 41 44 och märk med kampanj.

Antirasistjavisst

Antirasist ja visst!

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.