RÖR INTE MIN FRIHET

Upp till kamp den 22 januari

2022-01-10 22:27:16

Kära medmänniskor!

Det har nu gått mer än ett år sedan jag skapade petitionen ”Rör inte min Frihet” och emot skapandet av Pandemilagen. Utvecklingen har verkligen inte gått åt det håll som de flesta av oss önskade. Pandemilagen har röstats igenom och man har också förlängt det vid tillfällen. Man har nu också infört Vaccinpass som är ytterligare en inskränkning mot våra mänskliga rättigheter. Det är en skrämmande utvecklingen som sker i många tidigare demokratiska stater. Jag vill med detta utskick uppmana alla som har möjlighet att ansluta till den planerade demonstrationen i Stockholm den 22 januari där temat är ”Nej till Vaccinpass”. Oavsett om du är vaccinerad eller ovaccinerad så är Vaccinpass en kränkning mot våra mänskliga rättigheter. Vi behöver visa makthavarna är vi är många och att vi inte tyst tänker och se på när de tar ifrån oss våra rättigheter. Läs mer på www.nejtillvaccinpass.nu

Ödmjukast David B

Ps. Jag åker från Falkenberg för att närvara. Ang. petitionen så skickade jag den till samtliga riksdagspartier och bifogade alla underskrifter i en pdf-fil. Jag fick noll respons från samtliga partier, bara så att ni vet!

David

Skriv på

2021-03-13 14:06:52

Läkarna Rashford, Littorin och Sven Roman har skapat detta upprop och de kan få bra genomslag så gå gärna in och skriv under.

David

2 000 underskrifter!

2020-11-02 08:07:27

Vi har precis fått in 2 000 underskrifter på kort tid, men vi får inte slappna av. Runt om i Europa ser vi protester mot lockdowns och nedstängningar av samhället, och polis agerar kraftfullt emot dessa med våldsinslag. Detta är inget som får större utrymme i våra svenska medier.

Man använder hela tiden alarmerande budskap och många ropar på större inskränkningar av vår rörelsefrihet.

Fortsätt sprida uppropet så att fler förstår vad som kan komma att ske. Det är viktigt att vi gör vår röst hörda.

Ödmjukast

David Bodiroza

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.