NOG - vi skolledare står inte heller ut!

Kontakta namninsamlingens skapare

Ett litet kol till...

2017-09-09 10:04:32

Tack alla, igen, för att ni vågar stå för era åsikter och känslor. Vi är 91 stycken nu och jag tänker att det vore gott att passera 100-strecket. En tanke är att det är väldigt få från Västsverige/Göteborg som har skrivit på. Låt oss vara lite brsvärkliga och utmana våra skolledarvänner i Götet med omnejd!

Vi kanske borde skriva en debattartikel, tänker jag. Någon som vill vara med?

Varma hälsningar till er alla

Mikael Levy

Tack för din underskrift

2017-08-29 19:34:00

Hej

Jag vill tacka dig för att du har skrivit under denna petition. Det är modigt att stå upp för sin åsikt på det här sättet, och på sikt förhoppningsvis till nytta för dem det gäller. Vi är nu 71 personer som har skrivit under och det är fantastiskt, men vi behöver bli fler. Hjälp mig att sprida detta till kollegor som du tror skulle kunna tänka sig att vara med.

En sak till: många har skrivit en liten kommentar om varför de har skrivit på. Du som inte har gjort det får gärna göra det i efterhand, om du vill. Det är absolut inget tvång men några personliga rader skänker extra tyngd åt budskapet. På det viset blir du i ännu högre grad medskapande.

Tack

MIkael Levy/rektor på Lindåsskolan i Göteborg

Mikael Levy

Dela denna namninsamling

Hjälp den här namninsamlingen att få fler underskrifter.

Hur sprider man en namninsamling?

• Dela namninsamlingen på din Facebookvägg och i grupper som rör ämnet för din namninsamling.
  • Kontakta dina vänner
    1. Skriv ett meddelande där du förklarar varför du skrev på namninsamlingen, då människor är mer benägna att skriva på om de förstår hur viktig frågan är.
    2. Kopiera och klistra in namninsamlingens webbadress i ditt meddelande.
    3. Skicka meddelandet via e-post, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram och LinkedIn.